پتانسیل بالای قیمت ها برای افزایش بیشتر
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، طی هفته جاری شاهد نوسانات بسیار زیادی در بازار فولاد بودیم. افزایش بی رویه و پیش بینی نشده قیمت محصولات فولادی از قبیل نبشی و ناودانی، تیرآهن، میلگرد و دیگر محصولات فولادی موجب شد تا جو بازار بهم ریزد. اگرچه پیش از این، پیش بینی افزایش تقاضا و روند صعودی قیمت ها صورت گرفته بود اما این اتفاق بسیار زودتر از موعد رخ داد.

تغییرات در سیاست ارزی برای بهبود وضعیت بازار فولاد

گزارشات بدست امده حاکی از بهبود روند فعلی بازار با عقب نشینی دولت از ارز 4200 تومانی می باشد. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که چنانچه این مهم صورت گیرد، قیمت ها در بازار به روال عادی خود باز خواهد گشت و قیمت بسیاری از مقاطع فولادی از جمله میلگرد و نبشی و ناودانی با کاهش مواجه خواهد شد.

در این میان برخی از کارشناسان بر این باورند که چنانچه دولت در این شرایط بخواهد مصبه خود را تغییر دهد، در اینده ای نچندان دور عواقب وحشتناک آن را خواهیم دید. عواقبی که حتی به ذهن هم خطور نخواهد کرد چرا که نه تنها کسب و کار و قیمت ها در بازار بهبود نمی یابد، بلکه بازار وارد چالش بزرگی خواهد شد. تنها راهکار در این شرایط نابسامان اعتماد سازی بین دولت و ملت می باشد در غیر این صورت همان گونه که قیمت میلگرد ۲۵۰ تومانی دهه ۸۰ به افسانه تبدیل شده میلگردهای ۲۴۴۰ تومانی سال قبل به رویا بدل خواهد شد.

در پایان طبق گفته فعالان بازار فولاد، تغییر مدیریت در مجمتع ذوب اهن اصفهان کمکی به این مجموعه نخواهد کرد همانطور که تغییر مدیریت فولاد میانه و دیگر فولاد سازان دولتی نتوانست به آن مجموعه کمکی کند. چرا که تلاش و پشتکار یک مدیر نمی تواند منجر به فعال شدن یک مجموعه شود و این واحد های تولیدی بانک ، قلک ، صندوق و… دولت ها هستند، با این وجود برای جناب آقای مهندس یزدی، مدیر عامل جدید ذوب آهن اصفهان ارزوی موفقیت داریم.
برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید





:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: